تأکید فرماندار انار بر همکاری کلیه ادارات برای برگزاری انتخاباتی پرشور

فرماندار انار با اشاره به نزدیکی به زمان انتخابات ریاست جمهوری، بر همکاری کلیه ادارات برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تاکید کرد.

محسن صالحی فرماندار انار در جلسه شورای اداری، به خدمات رئیس جمهور شهید اشاره کرد و فقدان چنین شخصیتی را برای جامعه اسلامی، فاجعه توصیف کرد.

وی گفت: در زمان دولت شهید سید ابراهیم رئیسی دو طرح ناتمام بزرگ بیمارستان و تقاطع غیر همسطح در این شهرستان به اتمام و بهره برداری رسید. 

صالحی ابراز امیدواری کرد، در دولت بعدی نیز همچنان روند خدمت رسانی ادامه یابد.

وی با اشاره به نزدیکی به زمان انتخابات ریاست جمهوری، بر همکاری کلیه ادارات برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تاکید کرد.

خود مراقبتی ادارات در زمینه حفاظت فیزیکی از اداره، عقد قرارداد با پیمانکاران برای جذب اعتبارات شهرستانی از سوی مدیران، موضوع خاموشی چاه موتور‌های کشاورزی و ... از دیگر مباحثی بود که فرماندار به آن ها اشاره کرد.

صالحی از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواست، در زمینه مباحثی چون تعیین تکلیف قیمت پسته و تضمین بازار این محصول و اختصاص آب خلیج فارس به شهرستان انار از طریق مجلس شورای اسلامی و دولت اقدام کند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان انار نیز در این جلسه ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، بالاترین کار‌ها را خدمت به خلق دانست و گفت: از خصوصیات بارز شهید جمهور، خدمت صادقانه و مردم داری سید ابراهیم رئیسی بود.

وی بر بها دادن بیشتر ادارات و مدیران به امر نماز و نمازخانه و گرامیداشت اعیاد مذهبی تاکید کرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به توانمندی‌های نماینده مردم در سطح کشور، خواهان پیگیری در تبدیل نمایندگی‌های شهرستان به اداره شد. 

وی همچنین خواستار حضور برخی وزرای دولت در شهرستان انار به منظور رفع مشکلات اساسی شهرستان شد.

جذب سرمایه گذار برای رهایی از تک محصولی و نامگذاری یکی از خیابان‌ها یا میادین اصلی شهر به نام شهید جمهور از دیگر مواردی بود که امام جمعه انار به آن اشاره کرد.

انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، به خدمات رئیس جمهور شهید، سید ابراهیم رئیسی در جهت رفع مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: ان شاءالله در انتخابات ریاست جمهوری نیز شاهد حضور با شکوه مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به وضعیت بازار پسته در کشور، به حضور سرمایه گذران در بخش‌های غیر کشاورزی تأکید کرد.

 انارکی محمدی افزود: ما طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری توجیهی را تهیه و در اختیار سرمایه گذاران می‌گذاریم تا سرمایه گذار با اطمینان خاطر کامل بتواند سرمایه گذاری کند.

تامین نیاز ماشین آلات حوزه‌های راه‌های شهرستان و پیگیری نقل و انتقالات نیروی انسانی مورد نیاز شهرستان از دیگر مواردی بود که وی به آن ها اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار