وزیر آموزش و پرورش گفت: توسعه عدالت آموزشی، افزایش کیفیت آموزشی و تقویت باور‌ها و ارزش‌های فرهنگی در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

علیرضا کاظمی, وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در اولین روز مهر با حضور در جمع معلمان و کارکنان هنرستان دخترانه خدیجه کبری(س) شهر تهران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه معلمان و مدیران در آغازین روزهای سال تحصیلی جدید بیان کرد: من قدر دان تمام معلمان سرزمینم هستم و می‌دانم که مشکلات و چالش‌ها در آموزش و پرورش کم نیستند و تمام همت و تلاشم را بر رفع آن معطوف می‌دارم .

وی در ادامه با اشاره به ماموریت‌ها و رویکردهای وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: رویکرد توسعه عدالت آموزشی، افزایش کیفیت آموزشی و تقویت باورها و ارزش‌ها باید سر لوحه کارمان باشد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر نقش معلمان در اجرای رویکردهای فوق افزود: در این میان معلمان، مدیران و والدین نقش مهمی دارند تا با این رویکردها در اجرایی‌سازی سند تحول گام‌های مثبت و ارزنده‌ای برداشته شود.

کاظمی خطاب به معلمان و مدیران مدرسه ادامه داد: برای اجرای تمامی امور با وفاق و همدلی می‌توان  اقدامات موثری را به سرانجام رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار