دادستان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: امنیت مردم خط قرمز ما است و شناسایی متهمان حادثه تروريستی تفتان در دست اقدام است.

 مهدی شمس آبادی با تسلیت شهادت نیروهای امنیتی فراجا و محکوم‌کردن حادثه تروریستی در گوهر کوه تفتان بیان کرد: بازپرس ویژه به‌منظور رسیدگی به این پرونده انتخاب شد و از مرکز استان هم نظارت و پیگیری ویژه در این زمینه در حال انجام است.

وی افزود: اقدامات خوبی برای شناسایی متهم و متهمان انجام شد و ان‌شاءالله به‌محض اینکه اقدامات اولیه در راستای تحقیق انجام شود نتیجه این تحقیقات به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به کسانی که امنیت مردم را سلب می‌کنند باید بگوییم که نگاه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و نگاه دستگاه قضایی برخورد شدید با سارقان مسلح و به‌طورکلی مخلان نظم و امنیت در جامعه است.

وی ادامه داد: خط‌قرمز ما امنیت مردم است و به‌هیچ‌عنوان نخواهیم گذاشت که امنیت مردم خدشه‌دار شود، در همین راستا همه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی پای‌کار آمده‌اند تا نسبت به دستگیری سارقان مسلح و مخلان نظم و امنیت اقدام کنند و ما در برخورد با این افراد اشد مجازات را اعمال خواهیم کرد.

شمس آبادی با اعلام خبر دستگیری تعدادی از مخلان امنیت و افرادی که با اقدامات تروریستی باعث به‌شهادت‌رسیدن تعدادی از مأموران طی چند ماه گذشته شدند، گفت: این مطلب را خدمت مردم عرض کنم که این افراد از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما در چند ماه گذشته دستگیر شده‌اند و خوشبختانه رسیدگی‌های مربوطه در دادسرا انجام و کیفرخواست لازم دراین‌خصوص صادر شده و برای صدور حکم به دادگاه انقلاب ارسال شده و به‌محض اینکه احکام قطعی برای اجرا صادر شود، به اطلاع عموم مردم خواهیم رساند.

وی تأکید کرد: باتوجه‌به تلاش‌هایی که در سطح استان انجام شده پرونده‌های معوق خیلی کاهش‌یافته و دادستان‌ها به سمت احیای حقوق عامه رفته‌اند.

شمس‌آبادی با اشاره به تودیع و معارفه دادستان زابل و هیرمند تصریح کرد: ما در حوزه سیستان و دادستانی زابل، ایرج جهانتیغ را به‌عنوان دادستان معرفی و در حوزه هیرمند، قلی‌زاده به‌عنوان رئیس دادگستری این شهرستان معرفی می‌شوند و امیدواریم با تلاش همه مسئولان شاهد ارتقای همه امور در حوزه سیستان باشیم، از همه مردم و مسئولان می‌خواهم تا همکاری لازم را با دستگاه قضایی داشته باشند، درب اتاق دادستان‌ها بر همه مردم باز است؛ ان‌شاءالله با کمک این مردم شاهد کمترین اتفاقات باشیم.

برچسب ها: دادستان ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار