سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل با بیان اینکه هرگونه افزایش قیمت کالا باید با مجوز ستاد تنظیم بازار باشد، گفت: باید به گونه‌ای برنامه ریزی و نظارت شود که فضا برای سودجویان و اخلال‌گران، تنگ و امنیت مصرف، تولید و توزیع فراهم شود.

علی ولایتی پور در جلسه ستاد تنظیم بازار زابل با اشاره به فعالیت‌های این ستاد که نسبت به گذشته با جدیت بیشتری در حال انجام است، این رویکرد را موجب فراهم آمدن رفاه در جامعه خواند.

وی با یادآوری اینکه یکی از شعارهای دولت چهاردهم توجه به زندگی مردم است، توزیع عادلانه ثروت و نیز فرآیند صحیح توزیع کالاهای مورد نیاز مردم را در این راستا ذکر کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل وجود هماهنگی میان دستگاه‌ها و پرهیز از فعالیت‌های جزیره‌ای را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید فضا برای سودجویان و اخلال گران، تنگ و امنیت مصرف، تولید و توزیع فراهم شود.

محصولات نیز با قیمت مناسب در اختیار مردم و شهروندان سیستان قرار گیرد

وی هم افزایی و هم پوشانی دستگاه‌ها در امر تنظیم بازار را دارای اهمیت خواند و اظهار کرد: مردم باید مایحتاج روزانه خود را با آسودگی تهیه کنند و زنجیره ارزش به گونه‌ای باشد که رضایت مردم فراهم آید.

️ولایتی پور با بیان اینکه باید حضور و نقش‌آفرینی ستاد در بازار ملموس و مشهود باشد و امید مردم تقویت شود، ادامه داد: زابل ظرفیت‌های پرشماری دارد که باید متناسب با این استعدادها، برنامه‌ریزی شود و محصولات نیز با قیمت مناسب در اختیار مردم و شهروندان سیستان قرار گیرد.

وی با اشاره به یارانه‌هایی که از سوی دولت به کالاهای اساسی داده می شود، تصریح کرد: بر این مبنا باید در ارائه با کیفیت محصولات تولیدی از جمله نان، دقت لازم صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل با اشاره به اینکه نقش نهادهای نظارتی بر بازار باید پررنگ شود، پهنه بندی این شهرستان در این خصوص را موثر ارزیابی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار