عالم اهل‌سنت گفت: هیچ گروهکی با ترور افراد راه به جایی نبرده و نخواهد برد، مردم ما قوی‌تر از این حرف‌ها هستند.

مولوی عبدالغنی دهانی  ضمن عرض تسلیت شهادت ده تن از نیروهای خدوم و غیور فراجا بیان کرد: آن دلاورمردان فراجا دیروز در منطقه گوهر کوه شهرستان تفتان برای خدمت به مردم رفته بودند که به‌شهادت‌رسیدن لذا باید به خانواده‌های معظم ایشان، همه مردم ایران و مقام معظم رهبری این شهادت را تهنیت و تسلیت گفت.

وی ادامه داد: مردم ما در این مواقع هم عزم و اراده بسیار قویی دارند و هیچگاه این قبیل اقدامات ننگین و تروریستی باعث ایجاد خلل در عزم و اراده این مردم نمی‌شود و هیچگاه این اتفاق نخواهد افتاد.

عالم اهل‌سنت تصریح کرد: این وحدت و هم‌بستگی همواره در میان مردم ما حفظ خواهد شد؛ اما گروهک‌ها باید متوجه باشند که این‌گونه ترورها و این گونه خشونت‌ها و ایجاد رعب و وحشت هیچ‌گونه خللی در امنیت سیستان و بلوچستان و امنیت کشور وارد نمی‌کند.
وی افزود: من معتقد هستم این گونه جریانات که هم‌زمان شد با حمله موشکی اسرائیل به ایران اسلامی که همراه با نقض قوانین بین‌المللی توسط این رژیم غاصب بود حملات موشکی اسرائیل با مقاومت افتخارآمیز نیروهای پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو شد آنان دیدن و فهمیدن که کار به جایی نمی‌توانند ببرند.
مولوی دهانی اظهار کرد: بعد از شکست مزبوحانه رژیم غاصب در کشور ما افراد فریب‌خورده و آنانی که خواستند چراغ‌سبزی به اسرائیل نشان دهند این اقدام تروریستی را انجام دادند و ما این اقدام را به‌شدت محکوم می‌کنیم و به آنان می‌گوییم که هیچگاه به اهداف خود نخواهند رسید.
وی ادامه داد: هیچ گروه و گروهکی هیچ حزبی با ترور افراد و با خشونت راه به جایی نبرده و نخواهد برد مردم ما قوی‌تر از این حرف‌ها هستند هرچه شهادت بیشتر باشد مردم ما قوی‌تر خواهند شد.
عالم اهل‌سنت مطرح کرد: این افراد به‌جای حمله به کسانی که کارشان دفاع و حمایت از مردم است بیایند و به رژیم صهیونیستی حمله کنند رژیمی که قریب به ۴۲ هزار نفر در غزه و لبنان که از مردم اهل‌سنت بودند را به‌شهادت‌رساندن، با آنان مقابله کنند اگر جرئت و دلاوری را دارند که من معتقد هستم که ندارند و جز بزدلی چیزی در دل آنها نیست.
وی افزود: این افراد در این جریانی که ما باید خوشحال باشیم که اسرائیل در اقدام خود موفق نشده است، اینها به داد اسرائیل رسیدن و با شهادت نیروهای خدوم فراجا آن رژیم غاصب را به شادی رساندن لذا این اعمال دور از مردانگی است و مردم نیز این اقدامات را محکوم می‌کنند این ترورها هیچگاه نتیجه‌ای نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار