عمرو موسي نامزد دور اول انتخابات رياست جمهوري مصر، اعلام كرد كه با قدرت گرفتن اخوان المسلمين و رياست جمهوري مرسي، بعيد است اين گروه به خاطر آينده مصر به تسويه حساب سياسي با ديگر احزاب مصر دست بزند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المحيط؛ وي گفت: با روي كار آمدن محمد مرسي به عنوان رياست جمهوري منتخب مصر كه با حمايت اخوان المسلمين پا به عرصه انتخابات اين كشور گذاشت، بسياري از احزاب و شخصيت هاي سياسي اين كشور با نگراني روبرو كرد، اما با سخنراني هاي مرسي در چند روز اخير مشخص شد، اين گروه خواهان همبستگي همه جريانها و احزاب سياسي در مصر است و انتظار من اين است كه مرسي با شركت دادن افراد گوناگون از نيروهاي سياسي در كابينه دولت، كشور را از بحران و حوادث مختلف بگذراند.

وي همچنين سخنان احمد شفيق در رابطه با تقلب در انتخابات را رد كرد و گفت: محمد مرسي در روند دمكراسي خواهي مردم مصر به مسند رياست جمهوري دست يافت و بر ما واجب است كه او را در كارهايش كمك كنيم.

موسي همچنين در مورد رابطه مصر با رژيم اسرائيل، گفت كه اين رژيم خطر اصلي براي مصر بشمار مي رود كه ما در مسائل زيادي همچون اشغالي فلسطين، وجود زرادخانه هاي هسته اي و شهرك سازي با اين رژيم اختلافات بنيادين داريم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار