مديرعامل شركت ملي نفت ايران به مناسبت فرا رسيدن روز بيست و نهم اسفند، سالروز ملي شدن صنعت نفت را به تمامي تلاشگران خانواده بزرگ صنعت نفت و عموم ملت شريف ايران تبريك و تهنيت گفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در متن پيام تبريك احمد قلعه باني آمده است:

29 اسفند روز ملي شدن صنعت نفت، روزي به يادماندني در تاريخ معاصر ايران و آغازي براي خود اتكايي و مبارزه جدي با سلطه بيگانه از سوي همه ايرانيان بويژه روحانيت مبارز و در رأس آنها آيت اله كاشاني است.

روزي كه در ذهن هر ايراني واقعه غرورآفرين ملي شدن صنعت نفت و رهايي از 42 سال استيلاي مستقيم استعمار انگلستان بر منابع خدادادي نفت و گاز ايران را به تصوير مي كشد.

صنعت بزرگ نفت با گذر از فراز و نشيب هاي بسيار و تنها به مدد همت و گنجينه ارزشمند اعتقاد به دانش ، مديريت و تجربه ايراني ، توانست خود را از سلطه بيگانه رهايي بخشد؛ تاجايي كه امروز شاهديم كه صنعت نفت كشورمان قله هاي رفيع افتخار و اقتدار را فتح كرده و نام ايران اسلامي را به نامي آشنا و ماندگار در صنعت انرژي جهان مبدل نموده است.

بدون شك، دستيابي به موفقيت هاي بزرگ حاصل انديشه ناب و توان اجرايي ايرانيان تلاشگر و توانمندي است كه در حوزه‌هاي تخصصي نفت و گاز، كشتي عزت و توسعه اين صنعت ارزشمند را به حركت واداشته و آنرا به سرمنزل مقصود رسانده اند./ر

برچسب ها: نفت ، روز ملی ، خاطره ، ماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار