نهمين دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" مهرماه 92 با بازديد از پروژه های ملی جزيره ابوموسي و مراكز تاریخی و جاذبه هاي طبیعی اين منطقه آغاز شده است.

به گزارش  گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، نهمین دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" از سوی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان با همکاری جهاددانشگاهی واحد هرمزگان در جزیره ابوموسی آغاز شد.

 بابك ارسيا، سرپرست مركز گردشگري علمي - فرهنگي دانشجويان ايران هدف از برگزاری این طرح ملي را تقویت روحیه خودباوری در ميان دانشجویان و جوانان آینده ساز ایران اسلامی عنوان كرد و گفت: در طرح ملی "ایران، مرز پرگهر"، دانشجویان از مواریث فرهنگی و تمدنی و همچنین پروژه های ملی و توانمندیهای صنعتی ایران بازدید می نمایند.

دبیر طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" با تاکید بر اهمیت برگزاری این طرح در سطح دانشگاه ها،‌ اظهار داشت:‌ با حمايت سازمان‌ها و معاونان فرهنگي جهاد دانشگاهي تنها بخش اندکی از بودجه فرهنگي جهاد دانشگاهي براي برگزاري اردوهاي طرح ملي ايران مرز پرگهر صرف شده است.

وي ابراز اميد واري كرد:‌هر ساله تعداد بيشتري از دانشجويان را در اين طرح مشاركت داشته و در نهايت شاهد پيشرفت كيفي و كمي اجراي اين طرح ملي در كشور باشيم.

گفتني است؛‌ نهمين دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" مهرماه 92 با بازديد از پروژه های ملی جزيره ابوموسي و مراكز تاریخی و جاذبه هاي طبیعی اين منطقه آغاز شده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار