شرکت خدمات‌دهی ماهواره‌ای جهانی اینمارست اعلام کرد این شرکت خدمات ردیابی اولیه رایگان برای هواپیماهایی که بر فراز اقیانوس‌ها پرواز می‌کنند ارائه خواهد کرد تا از حوادثی مانند ناپدید شدن پرواز 370 خطوط هوایی مالزی جلوگیری شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس، شرکت خدمات‌دهی ماهواره‌ای جهانی اینمارست اعلام کرد این شرکت خدمات ردیابی اولیه رایگان برای هواپیماهایی که بر فراز اقیانوس‌ها پرواز می‌کنند ارائه خواهد کرد تا از حوادثی مانند ناپدید شدن پرواز 370 خطوط هوایی مالزی جلوگیری شود.

این شرکت انگلیسی روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد این خدمات برای همه 11 هزار هواپیمای مسافری تجاری که قبلا با اتصال به ماهواره اینمارست تجهیز شده اند ارائه می‌شود.

پرواز 370 مالزی با 239 سرنشین 24 مارس ناپدید شد. این هواپیما پس از آنکه فرستنده و سیستم مخابراتی آن خاموش شد، چندین ساعت به طور خودکار ، سیگنال‌هایی را به یک ماهواره شرکت اینمارست فرستاد اما تحلیل این داده‌ها برای یافتن این هواپیما بسیار دیر صورت گرفت. اینمارست این پیشنهاد را در آستانه برگزاری کنفرانسی درباره ردیابی هواپیماها در کانادا ارائه کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار