وزیر دفاع عراق گفت نیروهای عراقی امروز به تکریت حمله خواهند کرد و جنگ تعیین کننده‌ای رخ خواهد داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز، "خالد العبید "وزیر دفاع عراق که در استان صلاح الدین به سر می‌برد گفت نیروهای عراقی امروز به تکریت حمله خواهند کرد و جنگ تعیین کننده‌ای رخ خواهد داد.

 العبیدی پس از بازدید از مناطق درگیری در استان صلاح الدین در مصاحبه با این شبکه گفت: طرح عملیات در استان صلاح الدین بر اساس برنامه ریزی انجام شده به صورت دقیق پیگیری می‌شود. ما تلاش می‌کنیم حداقل تلفات را در این عملیات داشته باشیم. 

العبیدی افزود: اهداف اولیه در همه محورهای عملیاتی در تکریت محقق شد. حدود یک ساعت پیش مرحله دوم نبرد آغاز شد. به اعتقاد من امروز نبرد سرنوشت سازی برای آزادسازی تکریت خواهد بود و به خواست خدا ما از مرکز تکریت پیروزی نهایی را اعلام خواهیم کرد. 

وی با تاکید بر اهمیت نقش نیروهای مردمی و نیروهای عشیره‌های محلی در درگیری‌ها علیه داعش گفت: فرمانده عملیات صلاح الدین از جزئیات درگیریهای می‌دانی آگاهی دارد. ما همه استحکاماتی را که گروه تروریستی داعش در اطراف تکریت ایجاد کرده است، در نظر گرفته‌ایم و تا حد زیادی با آن‌ها مقابله شده است. روحیه نیروهای ما بالاست و هیچ استحکاماتی نخواهد توانست مانع پیشروی نیروهای ما شود. 

وی خاطر نشان کرد: مسئله قابل توجه برای من که نشانه مثبت و خوشحال کننده‌ای بود، دیدار با دویست و پنجاه نفر از جنگجویان از اهالی شهر تکریت بود. این افراد با برادران خود در نیروهای مردمی از دیگر استان‌ها همکاری کاملی داشتند. این شرایط بسیار خوشحال کننده و مثبت است. نیروهای ما بر آزادسازی شهر تکریت اصرار دارند و من از روحیه بالای نیرو‌ها بسیار خوشحال هستم. پیروزی نهایی برای عراق و همه عراقی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکریت ، عراق ، جنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار