دانش آموز مسلمان آمریکایی که به دلیل یک سوء تفاهم از مدرسه اخراج شده بود، برای دیدار با مقامات سازمان ملل به نیویورک می رود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، "احمد محمد،" دانش آموز مسلمان آمریکایی که ساعت مچیش با بمب دست ساز اشتباه گرفته شده بود، امروز برای دیدار با مقامات خارجی سازمان ملل به نیویورک سفر می کند.
قرار است این دانش آموز مسلمان 14 ساله امروز به همراه خانواده اش در مقر سازمان ملل در نیویورک حاضر شود. تاکنون اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است. 

رسانه های آمریکایی در هفته جاری به دقت داستان این مسلمان آمریکایی را پوشش داده اند. "احمد محمد،" دانش‌آموز مسلمان آمریکایی، ساعتی را که خودش ساخته بود به مدرسه برد تا به دوستان و معلمانش نشان دهد. یکی از معلمان وی گمان کرد پسر مسلمان بمبی دست‌ساز با خود به کلاس درس آورده است؛ بنابراین، مسئولان مدرسه و پلیس را در جریان قرار داد. دانش‌آموز مسلمان پس از آنکه از سوی 4 افسر پلیس مورد بازجویی قرار گرفت، باوجود اثبات بی‌گناهی 3 روز از مدرسه اخراج شد.  

احمد محمد حتی از جانب باراک اوباما،رئیس جمهور آمریکا به کاخ سفید دعوت شد. این در حالی است که پدر احمد، همه فرزندانش را از این مدرسه خارج کرد و گفت پس از این سوء تفاهم پسرش دیگر در این مدرسه امنیت نخواهد  داشت. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار