فرمانده انتظامي استان گفت: در درگيري مسلحانه پليس و قاچاقچيان مواد مخدر 658 كيلو حشيش از يك دستگاه پژو 405کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان .بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس کرمان، سردار رضا بني اسدي گفت: پليس مبارزه با مواد مخدر استان كرمان به همراه ماموران شهرستان هاي "زرند" و "شهربابك" از عبور محموله سنگين مواد مخدر كه از مرزهاي شرقي بارگيري و به مركز كشور در حركت بود، آگاه شدند.

وي افزود: از اين رو شب گذشته پليس كنترل محسوس و نامحسوس محورهاي استان را تشديد كرد و سرانجام خودروي پژو 405 قاچاقچيان توسط ماموران شناسايي شد.

فرمانده انتظامي استان كرمان اظهار کرد: قاچاقچيان كه به صورت مسلحانه در حال حمل مواد افيوني بودند با مشاهده ماموران قصد فرار و خروج از استان را داشتند كه پليس كرمان با توجه به نزديك شدن قاچاقچيان به استان يزد با همكاري پليس شهرستان "مهريز" پس از درگيري مسلحانه آن ها را متوقف كردند.

وي محل توقف خودرو قاچاقچيان را محور "هرات-مروست" عنوان وتصريح کرد: ماموران در بازرسي هاي فني و تخصصي موفق شدند658 كيلوگرم حشيش، يك قبضه اسلحه و چندين فشنگ را از خودرو قاچاقچيان كشف كنند.

سردار بني اسدي با اشاره به اين مسئله كه خودرو اسكورت موادمخدر نيز در عملياتي ديگر توقيف شد، افزود: در پايان اين عمليات قاچاقچيان ، مواد كشف شده و دو دستگاه خودرو توقيفي براي سير مراحل قانوني به مراجع ذي صلاح تحويل داده شدند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: موادمخدر ، درگیری ، یزد ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار