هماهنگ کننده پیوند اعضا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت : بار دیگر خانواده ای از استان کرمان به اهدای اعضای عزیز از دست رفته ی خود رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مجید گیلانی افزود: از ابتدای سال تاکنون این خانواده محترم، پانزدهمین خانواده از استان کرمان است که رضایت دادند اعضای عزیز از دست رفته خود را به بیماران نیازمند اهدا کنند.

وی ادامه داد: مرحوم"حامد مهدوی" از شهرستان شهربابک در اثر تصادف دچار سانحه شد که پس از انتقال وی به بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان، پیکر آن مرحوم برای تایید مرگ مغزی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شد که پس از تایید مرگ مغزی وی، کار رضایت گیری از این خانواده مرحوم آغاز شد.

گیلانی گفت: خانواده این جوان بیست و شش ساله رضایت خود مبنی بر اهدای اعضای این عزیز اعلام کردند و امروز صبح دهم مهرماه دو کلیه وی به دو مرد 46 و 42 ساله در مرکز آموزشی درمان افضلی پور پیوند زده شد.

وی افزود: به دلیل اینکه در لیست انتظار گیرندگان کبد، گروه خونی گیرندگان به گروه خونی آن مرحوم منطبق نیست، کبد وی برای پیوند به شیراز ارسال شد.

گیلانی ضمن قدردانی از این کار خداپسندانه خانواده مرحوم مهدوی از رییس و پرسنل بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان، بیمارستان شهید باهنر کرمان و مرکز آموزشی درمانی افضلی پور نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار