رییس دادگاه عمومی شهرستان فهرج از دستگیری یک سرهنگ قلابی در این شهرستان خبر داد و افزود:متهم با قرار قانونی روانه زندان شده است.

سرهنگ قلابی در چنگال قانون گرفتار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ابوذر داوریان در تشریح جزئیات این خبر گفت: متهم دستگیر شده(ع.ح)با پوشش لباس سرهنگ تمامی یکی از نهاد های نظامی کشور،اقدام به جعل عنوان در جهت پیشبرد اهداف خود می نموده است .

وی با بیان اینکه سرانجام باهوشیاری ضابطان دستگاه قضائی(ماموران نیروی انتظامی)متهم در چنگال قانون گرفتارشد،تصریح کرد: متهم دستگیر شده چندین مرتبه با مراجعه به ادارات مختلف اقدام به سوء استفاده از البسه نظامی کرده است .

این مقام قضائی عنوان کرد: در بازجویی های اولیه از متهم مشخص گردید وی یک کارگر ساده در یکی از کارخانه ها می باشد و هیچگونه رابطه استخدامی با نهاد های نظامی نداشته است .

وی اعلام کرد: طبق موازین قانونی استفاده از البسه مخصوص نهاد های نظامی توسط افراد فاقد صلاحیت جرم محسوب می شود و مجازات حبس را در پی خواهد داشت .

رییس دادگاه عمومی فهرج هشدار داد: شهروندان در مواجهه با افراد مشکوک تقاضای کارت شناسایی معتبر از طرف مقابل نمایند تا جلوی سوء استفاده های احتمالی گرفته شود.

انتهای پیام/ز

سرهنگ قلابی در چنگال قانون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار