قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان گفت: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در استان کرمان جمع‌آوری شد.

کرمانی ها، پیشتاز در دستگیری از نیازمندانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سهراب روستایی قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان گفت: این میزان کمک‌های مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها امسال به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افزایش‌یافته که ۱۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.

روستایی بابیان اینکه بیش از ۱۳۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در مدارس استان کرمان راه‌اندازی می‌شود افزود: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها هفتم و هشتم شهریورماه در پایگاه‌ها و میدان‌های اصلی شهر، مراکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار شد و مرحله دوم این جشن نیز ۱۰ مهرماه در مدارس استان برگزار می‌شود.

او شعار جشن عاطفه‌ها را، با رنگ مهر رؤیایی را بسازیم اعلام کرد و گفت: امیدواریم مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز امسال با حضور پرشور دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان در سطح مدارس سراسر استان برگزار شود.

او در ادامه همچنین از توزیع ۲۰۰ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس استان خبر داد و گفت: این پاکت‌ها مهرماه امسال همزمان با بازگشایی مدارس و قبل از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

روستایی گفت: هم‌اکنون ۲۰ هزار دانش‌آموز و چهار هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند که امیدواریم بتوانیم با مشارکت خوب مردم استان در جشن عاطفه‌ها کمک‌های خوبی به این دانش آموزان و دانشجویان ارائه دهیم.

انتهای پیام/س

یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار