مامور تشکیل کابینه جدید لبنان با برخی نمایندگان معترضان لبنانی در منزل شخصی خود دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، حسان دیاب، مامور تشکیل کابینه جدید لبنان، با هدف مذاکره و رایزنی با معترضان، از برخی نمایندگان آنان در منزل شخصی خود استقبال کرد.

او در ادامه رایزنی‌ها برای تشکیل کابینه جدید در لبنان، از معترضان دعوت کرد تا با نمایندگانشان در منزل شخصی خود دیدار کند. این درخواست مورد توجه بسیاری از فعالان و شخصیت‌های مستقل در لبنان قرار گرفت.

محمد نون، از فعالان رسانه‌ای لبنان (مدیر شبکه المیادین), در این‌باره می‌گوید: با ایشان دو موضوع را مطرح کردیم، اول استفاده از توانمندی لبنانی‌های مقیم خارج و دیگری ضرورت توجه سریع به طبقات فقیر در داخل.

هم‌زمان با دیدار نمایندگان معترضان لبنانی با حسان دیاب، برخی از کسانی که با هرگونه گفت‌وگو با دیاب مخالفند در برابر منزل او تجمع کردند و شعار‌هایی نیز سر دادند.

گفته می‌شود دیاب تصمیم دارد در دو روز آینده رایزنی‌هایش را با نمایندگان معترضان ادامه دهد ضمن اینکه با نمایندگان برخی از احزاب سیاسی که نماینده‌ای در پارلمان ندارند هم دیدار خواهد کرد.

دیاب که برای تشکیل کابینه مهلت یک و نیم ماهه خواست، خود را به این مدت زمان متعهد می‌داند و تلاش می‌کند با پیگیری رایزنی‌ها به ویژه رایزنی‌هایی به دور از چشم رسانه‌ها، در تشکیل کابینه موفق باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۲ دی ۱۳۹۸
آفرین به این مامور تشکیل کابینه
این نشون میده واقعا به مردم اهمیت میده
آخرین اخبار