رییس مجمع نمایندگان استان کرمان خواهان راه اندازی ستاد سرمایه‌گذاری در استان شد و گفت: مجمع در دور جدید کار خود، مسئله مهم اشتغال و مسکن را در برنامه خود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، شهباز حسن پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان کرمان، امروز در جلسه شورای قضایی استان کرمان گفت: چالش امروز در کشورما بی اعتمادی مردم به کارگزاران نظام است.

او افزود: تهدید‌ها بر دو نوع، گاهی اوقات تهدید از سوی دشمن و گاهی از داخل است.

حسن پور بیان کرد: خوشبختانه رهبر انقلاب( مدظله العالی) هوشمندانه به میدان آمده و با رویکرد امید به آینده، استفاده از ظرفیت‌ها را مطرح کردند و اقدامات وسیعی در دستگاه‌ها شروع شده است.

او بیان کرد: امروز دستگاه قضایی استان، زینتی برای استان و امیدی برای همه مظلومان است.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان بیان کرد: اگرمی خواهیم مشکلات کشور را به ویژه در بحث جذب سرمایه گذار و کارآفرین حل کنیم،  باید تغییر رویکرد داشته باشیم. 

 او بیان کرد: در بحث امنیت با تمام وجود از شورای تامین استان قدردانی می‌کنیم؛ چرا که امروز مشکل امنیت برای سرمایه‌گذاری نداریم.

او خواهان راه اندازی ستادسرمایه‌گذاری در استان شد و گفت: از ظرفیت مجمع نمایندگان باید استفاده شود؛ چرا که مجمع در دور جدید کاری خود، مسئله مهم اشتغال و مسکن را در برنامه خود دارد.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار