حجت الاسلام نازلی گفت: اهانت و جسارت به ساحت پیامبر (ص) نشانه نفوذ دین اسلام و سیره نبوی در عالم است و دشمن شکست خورده چاره ای جز پذیرش شکست و اهانت ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  جلسه مشترک روحانیون و ائمه جمعه و جماعات شیعه و اهل سنت شهرستان ریگان و نگین فهرج در اداره تبلیغات اسلامی ریگان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد صادق نازلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان گفت: با همکاری دفتر امور اهل سنت شرق استان و دفاتر ائمه جمعه شیعه و اهل سنت ریگان و نگین کویر تجمع وحدت و اعتراض در اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص)در محوطه اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

او با تبریک هفته وحدت به علما و روحانیون گفت: اهانت و جسارت به ساحت پیامبر (ص) نشانه نفوذ دین اسلام و سیره نبوی در عالم است و دشمن شکست خورده چاره ای جز پذیرش شکست و اهانت ندارد و عادی سازی روابط با کشور‌های عربی و رژیم صهیونیستی را دستور کار قرار داده است که  آن هم به شکست می انجامد.

در این جلسه مولوی دلشاد نارویی، امام جمعه اهل سنت ریگان گفت: شهید قاسم سلیمانی نماد وحدت و دفاع از کیان اسلامی در جهان بود.

او بیان داشت: شهید سلیمانی در تمام تجاوزات عوامل استکبار جهانی در منطقه در کنار شیعه و سنی حضور داشت او سیدالشهدای وحدت بود.

امام جمعه اهل سنت ریگان گفت: وظیفه علما و روحانیون در زمینه وحدت عظیم است و اهل سنت و شیعه شهرستان ریگان از حیث نسب و حسب به هم وابسته هستند و ما احساس جدایی نداریم و مانند ید واحد در مقابل دشمنان ایستاده ایم.

مولوی عبیدالله شهیکی خطیب و امام جمعه نگین کویر فهرج هم در این تجمع گفت: اهانت و جسارت به رسول الله صلی الله علیه و آله نتیجه خیانت حکام عرب به اسلام و حضرت محمد (ص) است حکام عرب با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی زمینه جسارت به رسول الله را فراهم کردند.

او بیان داشت :دشمن با جسارت به پیامبر قصد دارد قدس را از مسلمانان بگیرد و پاکسازی کند، اما مرحله سوم این پازل استکبار مسجد الحرام است.

مولوی شهیکی از روحانیون شیعه واهل سنت خواست که در زمینه معرفی پیامبر بیشتر همت کنند.

در ادامه امام جمعه ریگان ضمن تشکر از برگزاری تجمع  منسجم روحانیون شیعه واهل سنت گفت: دشمنان نمی‌توانند علاقه به ائمه اطهار را در دل مسلمانان خاموش کنند.

حجت الاسلام حبیب رضا زاده تصریح کرد: شهید سلیمانی را در عراق به شهادت رساندند، اما نور و یاد او در جهان پر آوازه شد و امروز با این حرکت دشمنان سیره پیامبر در دل‌ها نفوذ بیشتری پیدا خواهد کرد و وعده خداوند محقق می شود و جهان به دست صاحب پرچم رسول الله اداره خواهد شد و با ظهور پر برکتش جهان را پر از نور خواهد کرد.

در ادامه این جلسه پرچم آمریکا به دست روحانیون اهل سنت وتشیع ریگان به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: 13 آبان ، هفته وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار