دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان گفت: در آستانه دومین سالگرد سردار دلها، به مدت ۵ روز ۴۰ هزار پرس غذای متبرک امام رضا (ع) در کرمان پخت و توزیع می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید کاظمی پور دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمی و همچنین فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: همه ما خادمیاران، شاگردان مکتب سردار دل‌ها هستیم و با تاثی والگوپذیری از منش و رفتار ایشان، اولویت کاری همه خادمیاران در کارها، خدمت رسانی می‌باشد.

او با اشاره به پویش ۴۰ روزه با عنوان همدلی، خدمت خالصانه به سیره شهدا در ملک سلیمانی، افزود: این پویش از ۱۲ دی ماه تا ۲۲ بهمن به مدت ۴۰ روز در ۸ عرصه با کمک خادمیاران و یاوران رضوی وهمچنین عموم مردم در سطح استان به راه خواهد افتاد.

کاظمی پور با بیان اینکه تا پیش از این پویش، در زمینه‌های کمک به آزادی زندانیان غیر عمد، اطعام نیازمندان، تامین جهیزیه، ساخت سرپناه برای نیازمندان و ... کار‌های خوبی انجام شده، از اقدامات و فعالیت‌های خادمیاران رضوی طی هفته مقاومت خبرداد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان بیان داشت: از دیروز پنج شنبه ۹ دی ماه، به مدت ۵ روز طبخ و توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و زائران در گلزار شهدا را در برنامه داریم.

او با اشاره به اینکه تهیه مواد اولیه این تدارکات، از سوی خادمیاران رضوی آستان قدس رضوی بوده است، افزود: در این امر خداپسندانه ۴۰ عدد گوسفند عقیقه با همت خادمیاران رضوی استان کرمان تهیه و اهدا شده است.

کاظمی پور عنوان کرد: همچنین روز دوشنبه به مناسبت گرامی داشت دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ۲۵ هزار ظرف شله مشهدی در ۴۰ دیگ تهیه و در بین نیازمندان، مجاورین و زائرین توزیع و پخش می‌شود.

او با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود روزانه ۸هزار پرس غذای گرم پخت وتوزیع شود، گفت: یک موکب با همت خادمیاران رضوی در گلزار شهدا فعال شده و همچنن در نظر داریم موکب‌های سراسر استان را هم، از یکشنبه برای میزبانی از زائران سردار عزیزمان، فعال کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار