گلنک ساخت نخستین درمانگاه شبانه‌روزی شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان با تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق کارآفرینی امید با حضور مسوولان و معتمدان به زمین زده شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در مراسم کلنگ زنی نخستین درمانگاه شبانه روزی زرآباد گفت: شهرستان نوپای زرآباد در زیرساخت‌های بهداشتی و اقتصادی با کمبود مواجه بوده و صندوق کارآفرینی امید در راستای توسعه خدمات بهداشتی این شهرستان پیش قدم شده است.

غلامعلی صمصامی گفت: در مرحله نخست این طرح، درمانگاه و داروخانه مرکزی شهر زرآباد با میزان سرمایه‌گذاری ۴۱ میلیارد ریالی آغاز شد و صندوق کارآفرینی امید برای ساخت این طرح، ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

او گفت: این میزان تسهیلات از منابع اشتغال پایدار روستایی و با کارمزد چهار درصد به کارآفرین ارائه شده و قرار است برای بیش‌از ۱۰ نفر اشتغال مستقیم داشته باشد.

فرماندار زرآباد نیز در این مراسم گفت: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان می‌تواند زمینه رشد این نقطه از ایران اسلامی را فراهم کند.

نعمت الله نجاری با اشاره به ظرفیت‌های خدادادی این شهرستان و قرار گرفتن در کریدور ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان، از سرمایه گذاران خواست در این منطقه سرمایه گذاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار