نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت:با حمایت از حوزه دانش بنیان هم می‌توان میزان تولیدات کالا‌ها را افزایش داد.

اسماعیل حسین زهی گفت: رونق تولید خود زمینه اشتغالزایی در کشور را فراهم می‌کند و چندین سال است که از سوی مقام معظم رهبری پسوند تولید در شعار سال مطرح می‌شود. بنده به نوبه خود از مقام معظم رهبری تقدیر می‌کنم که به تولید توجه دارند. نکته حائز اهمیت این است که باید به شعار سال جامه عمل پوشانده شود و نباید صرفا به نوشتن نام سال بر روی سربرگ‌ها یا بنر‌ها بسنده کرد.

او گفت: سال گذشته خوشبختانه هر سه قوه بحث تولید را دنبال کردند و مجلس نیز مصوبه خوبی جهت تسهیل صدور مجوز‌های کسب وکار و حمایت از حوزه دانش بنیان داشت. با حمایت از حوزه دانش بنیان هم می‌توان میزان تولیدات کالا‌ها را افزایش داد و به سمت ارتقای کیفیت کالا‌ها پیش رفت و هم می‌توان به نوعی تحریم‌ها را خنثی کرده و زمینه اشتغالزایی را فراهم کرد.

حسین زهی گفت: امیدواریم تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی صرفا به عنوان شعار بر سر زبان‌ها نباشد و در سال ۱۴۰۱ گام‌های عملی در این حوزه‌ها با همکاری سه قوه برداشته شود. هر سه قوه باید در کنار یکدیگر برای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی اراده داشته باشند. با مردمی که کشور ما دارد می‌توانیم در تحقق این شعار موفق شویم.

حسین زهی در پایان گفت: هر سه قوه باید در کنار یکدیگر برای تحقق این شعار تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار