امکانات بهداشتی برای خدمت رسانی به زائران پاکستانی در مزر ریمدان فراهم شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار گفت: با توجه به پیش‌بینی ورود روزانه ۱۰ هزار زائر پاکستانی عازم اربعین از طریق مرز زمینی ریمدان تمامی امکانات بهداشتی و درمانی به منظور سلامت زائران در این مرز فراهم شده است.

همایون دادگرگفت: با هدف خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران و با همکاری بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان، بیمارستان صحرایی در مرز ریمدان راه‌اندازی شده تا در صورت لزوم خدمات درمانی در دسترس زائران باشد.

وی از استقرار تیم‌های بهداشتی در محل پایانه مرزی ریمدان خبر داد و گفت: با توجه به ورود و تردد زوار پاکستانی از طریق پایانه مرزی ریمدان به کشور، تیم‌های بهداشتی به‌منظور انجام غربالگری کرونا، بیماریابی، واکسیناسیون، کنترل بهداشت آب و مواد غذایی و آموزش به زوار امام حسین (ع) در محل مستقر هستند.

وی ادامه داد: تیم‌های امدادی اورژانس پیش بیمارستانی نیز به همراه تجهیزات کامل و به منظور ارائه خدمات اورژانسی در مسیر تردد زوار مستقر خواهند بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: صیانت از سلامت زوار اربعین حسینی وظیفه خطیر و در عین حال ارزشمند است که امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده به بهترین شکل ممکن میزبان شایسته‌ای برای زائران حسینی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار