معاون سیاسی فرماندار زرندگفت: نظارت بر بازار کالا‌ها و کنترل آن در گروی همکاری مردم است، و از مردم خواست همکاری لازم را با بازرسان داشته باشند.

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان زرند به ریاست محمد ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و با حضور سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

معاون فرماندار در این جلسه با بیان اینکه عدم درج قیمت بر روی اجناس را نشانه‌ای از تخلف دانست و با تاکید بر این که مردم باید نسبت به درج قیمت کالا توجه داشته باشند، گفت: این کار جهت رعایت حقوق شهروندی بایستی مورد توجه فروشندگان قرار گیرد و فاکتور خرید به مردم ارائه دهند.

او ضمن تشکر از اصنافی که همکاری لازم را با بازرسان اصناف و گشت‌های مشترک در خصوص رعایت حقوق شهروندی را دارند عنوان کرد: حداقل حق یک شهروند اینست که وقتی وارد یک میوه فروشی می‌شود از طریق اتکت نصب شده روی میوه‌ها قدرت خرید خود را بسنجد و در پایان بر اساس فاکتور ارائه شده متوجه میزان تخفیفی که فروشنده در راستای جذب مشتری داده گردد.

ایزدی با بیان اینکه مردم خود بهترین ناظر در جامعه هستند، افزود: از تمامی شهروندان خواهشمندیم تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در بازار میوه و تره بار مراتب را به سامانه ۱۲۴ و شماره مستقیم ۳۳۴۳۷۲۷۲ واحد بازرسی و ثبت شکایات اتاق اصناف شهرستان اعلام نمایند تا در اسرع وقت با متخلفین برخورد جدی و قانونی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با بیان اینکه یکی از دلایل گرانی در شهرستان فقدان بازار‌های عرضه مستقیم کالا است از راه اندازی یک بازارچه تعاونی عرضه مواد گوشتی و میوه و تره بار خبر داد و هدف از راه اندازی این بازارچه را عرضه بدون واسطه گوشت و میوه و حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار