معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار چابهار گفت: ساخت شهرک هزار واحدی چابهار با همت و تلاش بسیج بیش‌از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم بزودی بخشی از این واحدها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

دادکریم بلوچ اظهارداشت: چابهار نسبت به جمعیت بزرگ‌ترین نقطه حاشیه‌نشین در کشور است و متاسفانه شاهد محرومیت در این منطقه هستیم و حدود ۷۰ هزار نفر در اینجا در نبود امکانات اولیه نظیر برق، مسکن مقاوم، آب، مدرسه و سایر امکانات رفاهی و زندگی به سر می‌برند.

وی بیان کرد: افراد ساکن در حاشیه شهر واقعا به کمک نیاز دارند و مسوولان باید هر چه سریعتر برای بهره‌مندی مردم از امکانات چاره اندیشی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ویژه چابهار ورود بسیج سازندگی در حوزه ساخت مسکن هزار واحدی برای حاشیه نشینی چابهار را اقدامی خوب دانست و بر تکمیل و تحویل مسکن مقاوم تاکید کرد.

وی بیان کرد: در سه سال اخیر شهرک هزار واحدی برای بهره مندی بخشی از حاشیه نشینان چابهار در حال ساخت است که بر اساس آخرین آمار ۲۵۰ واحد مسکونی با پیشرفت ۹۵ درصد و ۴۵۰ واحد با ۷۰ درصد پیشرفت در حال کار هستند و ۳۰۰ واحد دیگر تاکنون هیچ پیشرفتی ندارند.

بلوچ توجه ویژه مسوولان بویژه رئیس جمهور و بازید وی از مناطق حاشیه شهر در سال گذشته و تاکید مسوولان استانی و کشوری بر ساماندهی را از نکات مثبت برای به سرانجام رسیدن طرح‌ها در این منطقه محروم و نوید توسعه و آبادانی دانست.

وی با اشاره به اینکه متولیان قول داده‌اند ۷۰۰ پروژه مسکن محرومان در "مرادآباد" را تا پایان سال تکمیل و تحویل مردم بدهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سینا مهدوی
۱۴:۴۲ ۱۲ دی ۱۴۰۱
سال 99 میگفتن تا اوایل 1401 آماده میشه امیدوارم حداقل تا دهه فجر نصفش آماده بشه خانوار های اون منطقه متاسفانه امکانات زیادی ندارند یا بهتر بگم هیچ امکاناتی ندارن و تعداد زیاد فرزندانی که دارن هم باعث شده امکانات آموزشی جوابگو نباشه
آخرین اخبار