استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای ۱۵ هزار پنل خورشیدی ویژه مددجویان کمیته امداد تأخیر و یا عدم همکاری دستگاه‌های مرتبط به‌هیچ‌وجه پذیرفته نیست.

 محمد کرمی در نشست با مدیرکل و مسوولان کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان بر اجرای طرح سامانه خورشیدی برای خانواده‌های تحت پوشش در زمان تعیین شده تأکید کرد و افزود: تأخیر و یا عدم همکاری دستگاه‌های مرتبط برای اجرای سامانه‌های خورشیدی به‌هیچ‌وجه پذیرفته نیست و همه دستگاه‌ها موظف به همکاری در این طرح و اجرای آن در زمان مقرر هستند.

وی با اشاره به اینکه شبکه توزیع برق به‌عنوان مشاور و ناظر اجرا، باید اقدامات لازم برای اجرای سریع و نظارت بر کیفیت طرح را داشته باشد، گفت: سیستان و بلوچستان به لحاظ اجرای نیروگاه‌های خورشیدی بهترین شرایط را دارد و همچنین بهترین راندمان پنل‌های خورشیدی مربوط به این استان است.

مقام عالی دولت در سیستان و بلوچستان تأکید کرد: اجرای پنل‌های خورشیدی برای خانوار‌های زیر پوشش کمیته امداد، گام مؤثری در جهت خودکفایی و توانمندی آنهاست و باید تلاش شود تا هر روز با توانمند ساختن این خانوار‌ها از آمار افراد تحت پوشش کاسته شود.

وی به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: این استان در آینده نه‌چندان دور، دروازه صادرات و واردات کشور خواهد شد، باید شرایطی را فراهم کنیم تا این موضوع هر چه زودتر عملی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار