یعد از گذشت ۱۰ سال؛

رکورد پرواز‌ها در فرودگاه مهرآباد شکسته شد

مدیرعامل فرودگاه مهرآباد گفت: رکورد پرواز‌ها با انجام ۴۰۲ پرواز در فرودگاه مهرآباد بعد از گذشت ۱۰ سال شکسته شد که از این میزان ۷۰ پرواز فوق العاده بوده است.

ابراهیم مرادی  راهبر فرودگاه مهرآباد  با بیان اینکه  عملیات تشریفات مهمان خارجی در مراسم تشیع رئیس جمهور صبح امروز  به اتمام رسید گفت:  ودر دوم خرداد ماه  تعداد ۳۳۲ پرواز ورودی و خروجی داخلی و ۷۰ پرواز فوق العاده ورودی و خروجی سران عالی رتبه خارجی را داشته ایم.

وی افزود: فرودگاه بین المللی امام خمینی در دوم خرداد ماه و همزمان با مراسم تشیع پیکر شهدای خدمت، رکورد ۴۰۲ پرواز نشست و برخاست را ثبت کرد که این میزان پرواز  به همت تک تک نیرو‌های برج مراقبت بوده است.

مرادی بیان کرد: برای اولین بار رکورد پرواز‌ها در ۱۰ سال گذشته شکسته شد و برای اولین بار بود که مهرآباد همزمان تشکیلات وی آی پی و پرواز‌های داخلی را ثبت کرد.

راهبر فرودگاه مهرآباد اظهار کرد: در طی این عملیات وثبت تاریخی که  برای اولین بار  رخ داد شاهد مشکلاتی از جمله تاخیرات برای مسافران بوده ایم که تمامی آنها ناخواسته بود و براساس قوانین بین المللی اولویت پرواز با پرواز‌های CIP بود که امیدواریم مسافران عذر ما را پذیرا باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۳۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
هلیکوپتر و هواپیما ی اسقاطی رو جمع کنید به مردم رحم کنید اینها مال زمان شاه هست هنوز دارن کار میکنن هر لحظه باید منتظر یه اتفاق بود
آخرین اخبار