استفاده ۱۴ استان کشور به صورت همزمان پس از بهره برداری از کنار گذر شمالی کرج

معاون شرکت ساخت گفت: با تکمیل و بهره برداری کنار گذر شمالی کرج به طول ۱۸ کیلومتر ۱۴ استان به صورت همزمان از این آزاد راه استفاده خواهند کرد.

محمود ملازینل معاون ساخت و توسعه آزاد راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل  کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار  امسال شاهد افتتاح و بهره برداری از ۱۴۵ کیلومتر که شامل ۶ آزاد راه می شود خواهیم گفت: امسال در صورت تامین ۳هزار و۵۰۰ میلیارد تومان و دستور پرداخت آن توسط سازمان برنامه و بودجه امسال ۶ آزادراه شریانی کشور به بهره‌برداری می‌رسد .

او بیان کرد: آزاد راه تبریز _ مرند  به طول ۲۴ کیلومتر که پیشرفت فیزیکی آن به ۸۵ درصد رسیده و در صورت تامین اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی توسط دولت تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد‌.

ملازینل گفت: بسیاری  از آزاد راه های کشور در مرحله پیشرفت فیزیکی بالایی هستند که در صورت تامین اعتبار از سوی دولت تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد.

معاون شرکت ساخت توضیح داد: کنار گذر شمالی_  کرج که به عنوان یک گلوگاه غرب استان تهران به شمار می رود که ۱۴ استان غربی و شرقی با بهره برداری از آن منتفع می شود و به عنوان مسیر کریدوری به شمار می رود.

وی افزود: طول این کنار گذر ۱۸.۶ کیلومتر است که نیاز به تزریق ۱۱۰۰ میلیارد تومان دارد و تا به امروز به پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی رسیده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل ونقل ، آزاد راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار