روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی اعتراف کرد که حزب الله با قاطعیت و استواری در مقابل رژیم تروریستی اسرائیل ایستاده است.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست امروز جمعه با انتشار گزارشی اذعان کرد که حزب الله با قاطعیت و استواری در مقابل رژیم تروریستی اسرائیل ایستاده است. 

براساس گزارش خبرگزاری عراق، گزارش واشنگتن پست حاکی از آن است که حزب‌الله به رقیب سختی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده و با قاطعیت و استواری در مقابل ارتش سر تا پا مسلح صهیونیستی در جنوب لبنان ایستاده است.

این روزنامه آمریکایی در ادامه با اشاره به حملات وحشیانه ارتش رژیم تروریستی اسرائیل به لبنان و لشکرکشی این ارتش برای ورود زمینی به خاک لبنان افزود که حزب الله همچنان به بمباران سرزمین‌های اشغالی با موشک‌ها ادامه می‌دهد. 

در گزارش واشنگتن پست آمده است که زمانیکه نظامیان رژیم تروریستی اسرائیل قصد نفوذ به مرز‌های جنوبی لبنان را داشتند، مقامات انتظار داشتند که عملیات نظامی برای چند هفته ادامه یابد، اما با گذشت بیش از سه هفته، سران رژیم تروریستی اسرائیل شروع کردند به صحبت درباره اینکه ممکن است به هفته های بیشتری برای نفوذ به لبنان نیاز داشته باشند که ترس از دخالت در لبنان را افزایش می‌دهد. 

این روزنامه با بیان اینکه حزب‌الله با پهپاد به خانه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی حمله کرد، اعلام کرد که حزب‌الله علی‌رغم شهادت تعدادی از فرماندهان و هک دستگاه‌های الکترونیکی آن، توانست این حمله را انجام دهد. بنابراین، به لطف ساختار رهبری منعطف، علاوه بر سال‌ها آمادگی، صفوف خود را دوباره سازماندهی کرد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار