"مصطفي البرغوثي " دبيركل جنبش طرح ملي فلسطين تاكيد كرد: دولت نتانياهو دولت شهرك‌سازي‌هاست و خواهان برقراري صلح با فلسطين نيست.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پايگاه اينترنتي المحيط ؛ مصطفي البرغوثي، دبيركل جنبش طرح ملي فلسطين در سخناني به اظهارات اخير بنيامين نتانياهو ، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در خصوص گسترش ساخت‌وسازها در كرانه باختري اشاره و تاكيد كرد: اين اظهارات نتانياهو در حقيقت گواهي است بر اينكه دولت نتانياهو دولت ساخت‌وساز و شهرك‌سازي است و به هيچ وجه خواهان برقراري صلح با فلسطين نيست.

وي افزود: ماهيت نژادپرستانه اسرائيل و اقدامات خصمانه اين رژيم از طريق توسعه شهرك‌سازي‌ها، احداث ديوار حائل، يهودي‌سازي بيت‌المقدس و تبديل كرانه باختري به كانتون‌ها و مناطق كوچك براي همه جهانيان ثابت شده است.

البرغوثي همچنين تاكيد كرد: نتانياهو و دولت او نه تنها خواهان برقراري صلح با فلسطين نيستند بلكه براي تبديل افكار و خواسته‌هاي فلسطينيان در زمينه تشكيل كشور مستقل فلسطين به تشكيل يك حكومت خودگردان تحت نظارت اسرائيل تلاش مي‌كنند.

اين مسئول فلسطيني همچنين از جامعه جهاني و گروه‌هاي ذيربط خواست تا مقامات رژيم صهيونيستي را وادار به متوقف كردن جنايت خود در اراضي فلسطيني و پايان دادن به ساخت‌وسازها و نيز پايان اشغالگري‌ها و اقدامات مستبدانه در بيت‌المقدس و ساير اراضي اشغالي كنند.

وي تاكيد كرد: مردم جهان خيلي وقت است كه خواهان اعلام تحريم‌ها و مجازات‌هايي عليه اسرائيل و دولت نتانياهو هستند كه هدفي جز توسعه شهرك‌سازي‌ها و غارت هر بيشتر اراضي اشغالي ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار