یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت پیروزی که در غزه به دست آمد اول به لطف خدا بود و سپس مرهون انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، احمد مدلل افزود انقلاب اسلامی ایران از زمانیکه به وقوع پیوسته همواره با نیروهای جهادی و مقاومت در سرزمین فلسطین ارتباط داشته زیرا ایران مسئله فلسطین را مسئله اساسی می داند و همچنان نیز همین طور است.
حسن الزعلان عضو دفتر سیاسی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین گفت :« بدون تردید ایران در حمایت از مقاومت فلسطین در نوار غزه نقش برجسته ای دارد. ایران انقلابی همواره حامی مقاومت بوده است از جمله مقاومت در لبنان که با استفاده از این حمایت ، پیروزیهایی به دست آورده است. ایران همچنین از مقاومت فلسطین حمایت کرده است که ما نیز بخشی از این مقاومت هستیم و نمی توانیم نقش پیشتازانه جمهوری اسلامی ایران را در حمایت از مقاومت فلسطین انکار کنیم.
طلال ابو ظریفه عضو کمیته مرکزی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین گفت : ما به انقلاب ایران و رهبران ایران به سبب این موضع مترقی در حمایت از مقاومت فلسطین در چارچوب امکاناتش و در چارچوب مجامع بین المللی تبریک می گوییم . ما از همگان از جمله کشورهای عربی امید داریم که از مقاومت حمایت کنند .
برچسب ها: بین الملل ، فلسطین ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار