یکی از امکانات جذابی که در بخش امنیت گجت های شخصی کاربران در این سال ها مورد توجه سازندگان و توسعه دهنگان این محصولات قرار گرفته است قابلیت “Finger Print” یا اثر انگشت می باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، بر اساس گزارشات رسیده، اپل تنها شرکتی نیست که بر روی قابلیت قفل گذاری توسط اثر انگشت بر روی محصولاتش کار می کند، فناوری که از آن به عنوان یکی دلایل خرید iPhone5S یاد می شود، قابلیتی که قرار است، کاربران را برای خرید نسل بعدی آیفون تشویق کند.  



بنابر گزارشات وب سایت SamMobile، این خبرگزاری ایمیلی را دریافت کرده که به نظر می رسد سامسونگ در حال تست این قابلیت امنیتی می باشد و احتمال دارد در آینده ای نزدیک از این تکنولوژی در محصولات خود استفاده نماید. گویا سامسونگ فراموش کرده است که اطلاعات مربوط به برخی از برنامه های آزمایشی را از روی بعضی از محصولاتش پاک کند، و کارشناسان SamMobile توانسته اند با موشکافی دقیق یک گلکسی اس 3 اطلاعاتی مربوط به اپلیکیشن احتمالی FingerPrint بدست آورند.  



درون فایل پیدا شده تعدادی عکس وجود دارد، که در آن نوع کار این سیستم را نمایش داده می شود و نشان می دهد که سامسونگ احتمالا از این قابلیت در محصولات آینده ی خود و احتمالا گلکسی اس5  استفاده می کند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار