خانواده مرسی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردند با توسل به مراجع حقوقی داخلی و خارجی تمام تلاش خود را برای آزادی مرسی بکار خواهند گرفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی؛ خانواده مرسی برای آخرین بار سوم ژوییه با وی دیدار کردند.

از هفته ها قبل تاکنون شمار زیادی از مردم با حضور در خیابانها خواهان بازگشت مرسی به قدرت شدند و هنوز افرادی هم در شهرک نصر حضور دارند که حاضر نیستند باجی به نظامیان پرداخت کنند تا زمانیکه مرسی به قدرت بازگردد.

 نکته اول آنکه وی بار دیگر باید در صحنه ها حضور یابد و مردم باید بدانند اصلا مرسی کجا به سر می برد. حتی خانواده مرسی درباره محل نگهداری وی اطلاعی ندارند و این درحالی است که مقامات مصر پیشتر علت آن را حفظ امنیت مرسی اعلام کردند. اسامه ، فرزند مرسی در کنفرانس مطبوعاتی گفت بر اساس قوانین بین المللی ، اصلا چنین چیزی صحت ندارد. آنها معتقدند مرسی ربوده شده است.

 به گفته خانواده مرسی ، وی که شصت و دو سال دارد کاملا در سلامت به سر می برد و حتی خود را برای گرفتن روزه در ماه رمضان آماده کرده بود اما اکنون اطلاعی درباره وضعیت سلامتی وی ندارند و آنها عبدالفتاح سی سی را مسئول وضعیت مرسی می دانند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار