طرفداران محمد مرسی در میدان رابعه العدویه قاهره خود را برای ادامه تحصن آماده می کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی ، معترضان و تحصن کنندگان در میدان رابعه العدویه قاهره خود را برای ادامه تحصن و همچنین مقابله با مشکلات و برخوردهای احتمالی آماده می کنند.
طرفداران محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر از مناطق مختلف این کشور در این منطقه بسیار آرام قاهره گردهم آمدند و باجود مشکلات متعدد حتی خانواده هایشان را با خود به این میدان آورده اند.
یکی از حاضران در میدان رابعه العدویه در این باره گفت: واقعیت این است که ما در فشار قرار داریم و من بیمار هستم و دارو استفاده می کنم ، اما این مشکلات نمی تواند من را از انجام واجباتم بازدارد.
وی افزود: آینده ما بسیار مهم است و ما باید زندگی شرفتمدانه ای داشته باشیم و اگر فرزندم خواست رئیس جمهورش را انتخاب کند باید بتواند این کار را آزادانه انجام دهد.
یکی دیگر از تحصن کنندگان در میدان رابعه العدویه گفت: ما به طور روزانه نیازهایمان را ثبت می کنیم و فردی را مسئول خریداری آن قرار می دهیم و در ماه مبارک رمضان افطاری و سحر را آماده می کنیم و سفره دسته جمعی پهن می کنیم.
واقعیت این است که زندگی در میدان رابعه العدویه یک روند طبیعی پیدا کرده است و به نیازهای گوناگون افراد به اشکال مختلفی پاسخ داده می شود که از جمله آن برپایی آرایشگاه های مردانه در این میدان است و حتی برنامه های تفریحی در این مکان برگزار می شود.

برچسب ها: بین الملل ، مرسی ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار