نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ضمن وارد کردن خسارات و تلفات زیاد به متجاوزان در مأرب، برخی پایگاه‌های سعودی را نیز در مناطق نجران و عسیر هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن تعدادی از پایگاه های متجاوزان سعودی را در منطقه جیزان و عسیر هدف قرار دادند. در جیزان یک دستگاه خودروی نظامی سعودی ها در آنسوی روستای قمر هدف قرار گرفت. ارتش همچنین پایگاه الشبکه و مرکز دفاع هوایی را در الخوبه با راکت هدف قرار داد. منابع نظامی اعلام کردند جنگنده های سعودی یک دستگاه خودروی نظامی این رژیم را که در منطقه الخوبه در دسترس نیروهای یمنی قرار گرفته بود هدف قرار داد و منهدم کرد. 

توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین پایگاه سعودی نهوقه را با دهها گلوله هدف قرار داد.  یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین مرکز زبنه و یک مرکز دولتی را در الربوعه با موشک های گراد هدف قرار داد. 

نیروهای یمنی همچنین توانستند دو خودروی نظامی متجاوزان سعودی را منهدم کنند و پانزده نفر از مزدوران را پس از تلاش نافرجام آنها برای پیشروی به سمت منطقه الحزم و وادی الملح در شرق صرواح در استان مأرب به اسارت درآورند. 

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار