معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: روستا پشتوانه تولید، حیات، غذا و موجودیت کشور است و بایستی وضعیتی فراهم شود که زندگی در روستاها به آسانی و روانی زندگی شهری باشد.

روستا پشتوانه تولید، حیات، غذا و موجودیت کشور استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حمید ذکاء اسدی امروز در نشست مشورتی بخشداران، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستا با محوریت اقتصاد مقاومتی افزود : این استان با ایده های استاندار کرمان و همه مسئولان و مردم در صدر استان های کشور در راستای تحقق طرح های اقتصاد مقاومتی است.

وی خاطر نشان کرد : هدف از سازندگی و رونق اقتصادی در حکومت اسلامی، نزدیک شدن به عدالت اجتماعی و رفع محرومیت و فقر از مناطق محروم کشور است که واحدهای اصلی آن را روستاها تشکیل می دهند.

ذکا اسدی تصریح کرد : در رابطه با اهداف و برنامه های اقتصاد مقاومتی اگر بهترین طرح ها و برنامه ها در مرکز استان تدوین و بهترین امکانات فراهم شود اما سربازان خط مقدم این حوزه در روستاها و بخش ها در این حوزه همکاری لازم را نداشته باشند، به موفقیت نخواهیم رسید.

وی به تقسیم استان کرمان به هشت منطقه اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: شرکت های توانمند برای تحقق اقتصاد مقاومتی در این مناطق اقتصادی به صورت داوطلبانه ورود کرده اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان اظهار کرد: باید از همه ظرفیت ها و دارایی های خدادادی در روستاها و محلات استفاده بهینه شود و در این رابطه تدوین بانک اطلاعاتی روستاها و بخش ها و شناسایی افراد توانمند روستاها بسیار مهم است.

ذکاءاسدی تاکید کرد: در استان کرمان به مدیریت جهادی نیاز داریم زیرا مدیریت جناحی ما را به سمت توسعه رهنمون نخواهد شد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار