نماینده مردم بم در مجلس گفت: در حوزه گردشگری استان باید در بودجه منابعی برای استفاده از بخش گردشگری در نظر گرفته شود.

باید در بودجه منابعی برای استفاده از بخش گردشگری در نظر گرفته شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  حبیب‌الله نیکزادی نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان با تشکر از توجه استاندار به توسعه شهرستان‌های شرق استان اظهار داشت: توسعه استان و شروع هر برنامه‌ای در سایه امنیت صورت می‌گیرد و شهرستان‌های شرقی یکی از نقاط حساس امنیتی شرق کشور هستند و درخواست داریم حضور نیروهای امنیتی به ویژه نیروی انتظامی در این منطقه بیشتر باشد.

وی افزود: امکانات بالقوه‌ای در منطقه شرق استان وجود دارد که به فعلیت تبدیل نشده و نتوانسته‌ایم با ظرفیت کامل از امکانات خدادادی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در حوزه گردشگری استان کرمان از جمله شهرستان‌های شرقی می‌توانیم درآمدی بیش از کشاورزی داشته باشیم اما متاسفانه نمی‌توانیم از منافع متعلق به مردم استفاده کنیم و باید در بودجه منابعی برای استفاده از بخش گردشگری در نظر گرفته شود، باید مدیران شهرستانی نگاه کلان داشته و دیدگاه‌های توسعه‌ای مدیران کل در راستای تدوین طرح‌های جامع در شهرستان‌ها موثر واقع شود.

در این جلسه دستگاه‌هایی از جمله میراث فرهنگی، صنعت، معدن و تجارت و ... خواستار تخصیص اعتبار در زمینه بازسازی آثار تاریخی و واحدهای صنعتی شدند که استاندار کرمان قول پیگیری داد.

همچنین مصوب شد سازمان برنامه و بودجه استان کرمان برای انجام کامل پلاک گذاری دام ها 200 میلیون تومان برای جهاد کشاورزی جنوب و 200 میلیون تومان برای جهاد کشاورزی شمال استان اختصاص بدهد.

 

انتهای پیام/س

 

باید در بودجه منابعی برای استفاده از بخش گردشگری در نظر گرفته شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار