سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت:کارخانه عنبرآباد با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی و با پرداخت تسهیلاتی بالغ ۵۱۰ میلیارد ریال که شامل سه فاز تولید رب گوجه فرنگی، سورتینگ و بسته بندی خرما و سردخانه می‌باشد در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسلم مروجی فرد سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در بازدید از روند تکمیل کارخانه ای در ناحیه صنعتی شهرستان عنبرآباد که با همراهی معاون امور صنایع این سازمان انجام شد، گفت: این کارخانه جزو بزرگترین کارخانه‌های صنایع غذایی جنوب شرق کشور می‌باشد که اکنون با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در حال تکمیل بوده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی ضمن اشاره به حل مشکل تسهیلاتی این کارخانه بزرگ، گفت: تاکنون مبلغی بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی فاز ابتدایی به این طرح پرداخت شده است.

مروجی فرد گفت: سرمایه گذاری کامل این طرح بالغ بر ۵۱۰ میلیارد ریال می‌باشد که تاکنون ۳۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است. واین طرح پس از تکمیل فاز ابتدایی توانایی ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم را دارد همچنین پس از تکمیل سه فاز برای ۵۱۴ نفر اشتغالزایی خواهد کرد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: با پرداخت این تسهیلات سه فاز ابتدایی این کارخانه بزرگ که شامل تولید رب گوجه فرنگی با ظرفیت ۵۰۰ تن، سورتینگ و بسته بندی خرما با ظرفیت ۵ هزار تن و سردخانه با ظرفیت ۵ هزار تن، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

مسلم مروجی فرد گفت:راه اندازی این کارخانه کمک شایانی در جهت حل مشکلات کشاورزی منطقه از طریق فرآوری محصولات و همچنین تولید ارزش افزوده بیشتر با بسته بندی آن‌ها خواهد کرد.
انتهای پیام/ی

احداث کارخانه ای در شهرستان عنبرآباد

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار