عمده فروشان خیابان امام کرمان امروز در شوک قیمت برنج وتخم مرغ بودند و قلب خریداران از افزایش قیمت های زیاد و ناگهانی به درد آمد.

 خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز به صورت میدانی به خیابان امام کرمان رفت، مردم وعمده فروشان خیابان امام در شوک قیمت مرغ وتخم مرغ بودند.

 بیشتر پخش مواد غذایی استان کرمان در این خیابان انجام می‌شود. برنج پاکستانی بین دویست تا دویست وبیست هزار تومان، برنج هندی ۱۷۰ هزار تومان قیمت داشت و تخم مرغ ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان روی هر شانه تخم مرغ آمده بود و متاسفانه مردم بخصوص کارگران ناراحت و دست خالی به خانه هایشان می‌رفتند.

به سراغ معاون بازرگانی سازمان صمت استان کرمان رفتیم و موضوع را پیگیری کردیم.

خسروی معاون بازرگانی سازمان صمت استان کرمان درباره افزایش تخم مرغ در کرمان گفت: علت افزایش قیمت تخم مرغ و مرغ وابسته به افزایش قیمت نهاده‌های دام و طیور است.

او افزود: این افزایش قیمت انتقال به بازار مرغ و تخم مرغ پیدا کرده است.

خسروی بابیان اینکه با همکاری جهادکشاورزی در حال بررسی هستیم تا بتوانیم به ثبات قیمتی برسیم، اظهارکرد: کاهش قیمت‌ها بسته به بازار دارد و چون در مرغ تولیدکننده صد درصدی نیستیم و نیاز به واردات از استان‌های دیگر و تحت تاثیراستان‌های دیگر هستیم و امیدواریم ظرف یک ماه آینده به قیمت متعادل تری برسیم.

معاون بازرگانی سازمان صمت با اشاره به قیمت برنج در بازار گفت: به دلیل این ارز دولتی از روی واردات برنج رفت و با ارز نیمای وارد می‌شود قیمت برنج خارجی در بازار یک دفعه بالا رفت.

او افزود: به زودی برنج تنظیم بازار وارد می‌شود و مردم نگران نباشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
مگه چیزی گرون شده کی از بازار خبر داره آخه مگه کسی که تو خانه ۱۰۰ میلیاردی زندگی می‌کنه درد کارگر و میفهمه
آخرین اخبار