با تشکیل گروه‌های نظارت و ارزیاب، طرح رصد و پایش برق مصرفی دستگاه‌های اجرایی مرکز استان کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید عمادآبادی، مدیراموربرق جنوب غرب کرمان از آغاز طرح پایش و ارزیابی مصرف برق سازمان‌ها و ادارات مرکزاستان کرمان خبر داد و گفت: با هدف رصد و پایش میزان برق مصرفی در پیک تابستان این طرح از روز اول خردادماه امسال با اعزام گروه‌های نظارت و ارزیاب که به صورت روزانه به سازمان‌ها مراجعه می‌کنند، آغاز شده است.

اوافزود: در این طرح که به منظور کنترل پیک بار و رعایت الگوی مصرف برق سازمان ها، بانک ها، شهرداری‌ها و هم چنین موسسات غیر دولتی در حال اجرا است، میزان برق مصرفی این ادارات پایش و درصورت کاهش ندادن مصرف نسبت به مدت زمان مشابه پارسال بر اساس دستور العمل ابلاغی وزارت نیرو، این شرکت به طور جدی اقدام به قطع برق آن‌ها خواهد کرد.

عمادآبادی در بازدید از اداره کل غله استان کرمان باتقدیر از همکاری و عملکرد مناسب این سازمان در پیک بار خواستار توجه ویژه تمامی مشترکان برق کرمان به اهمیت کاهش مصرف برق در ساعات پیک شد و گفت: با توجه به این که مدیریت مصرف برق از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در فصل تابستان است، ضروریست تمامی سازمان‌های اجرایی الگوی صحیح مدیریت مصرف از قبیل استفاده حداکثری از نور طبیعی و کاهش دمای سیستم‌های سرمایشی را در دستور کار خود قرار دهند.

او تصریح کرد: طرح پایش بار مصرفی انرژی برق ادارات و سازمان‌های مرکز استان تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت و مراکز و سازمان‌هایی که دیزل ژنراتور دارند موظف به تامین برق خود در ساعات پیک بار هستند و درصورت همکاری نکردن برق ادارات قطع خواهدشد.

امروز از اداره کل مخابرات منطقه کرمان. نوسازی مدارس. ذغال سنگ. غله. بانک ملت بازدید و برق بانک ملت به علت همکاری نکردن قطع شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: برق رسانی ، قطع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار