در نشست استاندار کرمان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، تغییرات کلی در راستای اصلاح ساختاری لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ تشریح و بررسی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در نشست صبح امروز دوم دی ماه زینی‌وند استاندار کرمان، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار، جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و آقایان پورابراهیمی، شکراللهی و غصنفرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان، تغییرات کلی در راستای اصلاح ساختاری لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ تشریح شد.

زینی وند استاندار کرمان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌ها و هدفگذاری‌های ملی و استانی تعیین شده گفت: درآمد‌های عمومی تعیین شده برای استان کرمان در لایحه بودجه ۱۴۰۱ نسبت به قانون بودجه امسال، ۱۲۸ درصد رشد دارد که بالاترین میزان در سطح استان‌های کشور است.

او افزود: این سقف درآمدی تعیین شده برای استان کرمان نیازمند اصلاح است، بخش خصوصی و تولیدی و اصناف ما برای پر کردن این سقف در سال‌های آینده زیر فشار خواهند بود.

همچنین در این جلسه برخی از تبصره‌های مهم، اهم سیاست‌های بخشی و تصویر کلان منابع و مصارف لایحه بودجه ۱۴۰۱ و اعتبارات استان در مقایسه با کشور از سوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارائه شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار