درگیری بین نیروهای ارتش و شبه نظامیان در مناطق قبایلی پاكستان 10 كشته بر جای گذاشت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از منابع خبری محلی ؛ حمله تروریستی شبه نظامیان به پست ایست و بازرسی نیروهای امنیتی ارتش پاكستان در حومه شهر وانا مركز وزیرستان جنوبی باعث كشته شدن یك نظامی و 9 نفر از شبه نظامیان شد.

بر اساس این گزارش ، تعدادی از مردم نیز در درگیری های شدید عصر امروز یكشنبه در شهر وانا زخمی و توسط نیروهای امدادی به مراكز درمانی محل منتقل شدند.

مقامات محلی گفتند: در این درگیری، شبه نظامیان هشت راكت (موشك آرپی جی) به پست ایست و بازرسی نیروهای امنیتی شلیك كردند و در حملاتی متقابل نیروهای ارتش نیز موفق به سركوب شبه نظامیان شدند.

شب گذشته نیز بر اثر حملات ستیزه جویان به یك پست مرزی در وانا مركز وزیرستان جنوبی یك سرباز كشته و سه نفر از نیروهای ارتش پاكستان زخمی شدند.

سران برخی از قبایل مستقر در وزیرستان جنوبی ادعا كردند : درگیری های بوجود آمده میان نیروهای ارتش و شبه نظامیان باعث كشته شدن تعدادی از مردم از جمله زنان و كودكان شده است .

مقامات محلی كشته شدن 10 نفر را اعلام كردند، ولی قربانی شدن تعدادی از زنان و كودكان را در این درگیری ها تایید نكردند.

هم اكنون پس از متواری شدن شبه نظامیان به كوه های اطراف وانا، نیروهای ارتش در منطقه مستقر شده و محل درگیری ها را تحت كنترل خود دارند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار