در تيراندازي ها و انفجارهاي جداگانه اي که روز گذشته در استان دياله عراق روي داد ، يک عضو سابق شوراي بيداري کشته شد و 7 تن ديگر زخمي شدند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين هوا ؛ اين منبع که خواست نامش فاش نشود ، گفت : افراد مسلح يک عضو سابق شوراي بيداري را مقابل خانه‌اش در منطقه اي نزديک شهر بعقوبه مرکز استان دياله، در حدود 65 کيلومتري شمال شرقي بغداد، به ضرب گلوله کشتند.

اين منبع خاطر نشان کرد : در رويدادي ديگر، بمبي در مسير يک دستگاه خودروي پليس در منطقه اي در 7 کيلومتري غرب بعقوبه منفجر شد که بر اثر آن ، 3 مامور پليس از جمله يک افسر که سوار بر اين خودرو بودند، زخمي شدند.

وي افزود : علاوه بر اين، 2عضو ديگر شوراي بيداري در حمله افراد مسلح به يک ايست بازرسي در شهري کوچک در حدود 35 کيلومتري شمال شرقي بعقوبه زخمي شدند.

يک عابر پياده نيز در اين حمله زخمي شد. اين در حالي است که نيروهاي امنيتي عراق چهار نفر را بازداشت کردند و براي بازجويي بردند.

در رويدادي جداگانه ، افراد مسلح با استفاده از سلاح هاي خودکار يک غير نظامي را در شهر کوچک مراديه، در حدود 20 کيلومتري جنوب غربي بعقوبه، زخمي کردند.

نيروهاي امنيتي عراق همچنين يک عمليات جستجو را در سراسر استان دياله در 24 ساعت گذشته انجام دادند و 12 نفر از جمله 4 فرد تحت تعقيب را بازداشت کردند.

برچسب ها: عراق ، تلفات ، کشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار