پليس از مردم براي يافتن پسربچه‌يي كه در پانزدهمين روز از شهريور سال 86 از منزل خارج شده بود و هنوز بازنگشته است كمك خواست.



به گزارش مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران، اين پسر 14 ساله كه 5 سال است، هيچ يك از مراكز مربوطه مانند پزشكي قانوني، كانون اصلاح و تربيت، بهزيستي و... از او اطلاعي نداشته‌اند تاكنون سه بار ديگر نيز گمشده و توسط بهزيستي به خانواده‌اش تحويل داده شده بود.

درحالي كه تنها 15 روز به بازگشايي مدارس در سال 86 باقي مانده بود خانمي با مراجعه به كلانتري 121 سليمانيه به ماموران اعلام كرد كه پسر 14 ساله‌اش به نام معين در چهارم تيرماه از خانه خارج شده و ديگر مراجعه نكرده است.

مادر «معين» در زمان حضور در كلانتري و در پاسخ به سوال ماموران درباره علت مراجعه دير خود به پليس، گفت: «پسرم پيش از اين سه بار ديگر گم شده بود و هر بار پس از گذشت يك يا دو هفته توسط بهزيستي پيدا و به ما تحويل داده مي‌شد.»

با آغاز تحقيقات در پايگاه ششم بلافاصله تصاوير «معين» به همراه ديگر مشخصات وي از جمله رنگ و نوع لباس‌ها (تي شرت آبي و شلوار و كفش مشكي) در اختيار سازمان بهزيستي، كانون اصلاح و تربيت، پزشكي قانوني، مراكز انتظامي (كلانتري‌ها) و... قرار داده شد.

اينك پليس تقاضا دارد در صورت كسب اطلاع از «معين» از طريق شماره تماس 21867965 گزارش دهيد.»

برچسب ها: نوجوان ، پلیس ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار