منابع وابسته به حزب سلفي نور در مصر خبر دادند بسام زرقا از رهبران اين حزب که در سمت مشاور سياسي رئيس جمهوري فعاليت مي کرد از سمت خود استعفا کرد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري البشير ، منبع خبر که خواست نامش فاش نشود در مصاحبه با خبرگزاري آناتولي گفت:‌ زرقا استعفاي خود را به رئيس جمهوري تسليم کرده است و دليل استعفاي او نيز اعتراض به روند اداره کشور است.
روز گذشته خالد علم الدين يکي ديگر از مشاوران محمد مرسي رئيس جمهوري مصر هم از سمت خود  استعفا کرده بود.
اين منبع خبر استعفاي بسام زرقا و خالد علم الدين را درست خواند و گفت: هر دو مشاور مستعفي که از اعضاي حزب نور هستند امروز مصاحبه خبري برگزار خواهند کرد.
وي افزود: اين دو در واقع يک هفته قبل استعفا کرده بودند ولي خبر آن تازه منتشر شده است، آنان معتقدند سمت مشاوره به رئيس جمهوري فقط يک بلوف تبليغاتي است زيرا در واقع به اين سمت توجهي نمي شود.
منبع خبر تصريح کرد:‌ مشاوران مستعفي به زودي ابعاد جديدي از نفوذ گسترده اخوان المسلمين در دفتر رياست جمهوري و سياست هاي رئيس جمهوري در اداره کشور را منتشر خواهند کرد .
در تماسي که خبرگزاري آناتولي شب گذشته با بسام زرقا برقرار کرد اين سياستمدار مصري حاضر به توضيح خاصي نشد اما گفت: فردا در مصاحبه خبري حرف هاي شنيدني خواهم داشت.
 اين خبر در شرايطي منتشر مي شود که روز گذشته ياسر علي سخنگوي محمد مرسي درباره استعفاي خالد علم الدين گفت:‌ اين استعفا به اطلاعاتي ارتباط دارد که درباره سوء استفاده او از قدرت منتشر شد و اين اطلاعات به دست رئيس جمهوري رسيده است.







برچسب ها: بین الملل ، مصر ، مرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار