يک روزنامه اماراتي نوشت طبق يک نظرسنجي محبوبيت مردمي رئيس جمهور مصر به 49 درصد کاهش يافته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ، روزنامه الخليج در پايگاه اينترنتي امروز خود نوشت: مرکز تحقيقات درمورد افکار عمومي مصر موسوم به بصيرة تاکيد کرد پس از گذشت هشت ماه از رياست جمهوري محمد مرسي رئيس جمهور مصر محبوبيت مردمي او به 49 درصد کاهش يافته است. اين درحالي است که محبوبيت مردمي وي در اواخر ماه گذشته پنجاه و سه درصد و در پايان صد روز اول رياست جمهوري او هفتاد و هشت درصد بود.
بنابر اعلام اين مرکز، اين نخستين بار است که ميزان طرفداران رئيس جمهور مصر کاهش مي يابد. اين درحالي است که ميزان افراد ناراضي از عملکرد رئيس جمهور مصر به چهل و سه درصد افزايش يافته است. اواخر ماه گذشته تعداد اين افراد نزديک به سي و نه درصد و در پايان صد روز اول رياست جمهوري مرسي پانزده درصد بود. ميزان رضايت از عملکرد رئيس جمهور مصر نيز در ميان افراد داراي مدرک تحصيلي بالا به سي و پنج درصد کاهش يافته است.
مرکز بصيرة اعلام کرد ميزان افرادي که درصورت برگزاري انتخابات جديد قصد دارند به مرسي راي بدهند به سي و پنج درصد کاهش يافته است؛ اين درحالي است که اين ميزان اواخر ماه هفتم رياست جمهوري او حدود 39 درصد و در پايان صد روز اول رياست جمهوري او پنجاه و هشت درصد بود.






برچسب ها: بین الملل ، مرسی ، محبوبیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار