تظاهرات در اعتراض به قتل نوجوان سياهپوست در آمريکا به درگيري با پليس منجر شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي ؛ مردم آمريکا شب گذشته در اعتراض به کشته شدن يک نوجوان سياهپوست به دست نيروهاي پليس اين کشور تظاهرات کردند. دو نفر در اين تظاهرات دستگير شدند که در شهر بروکلين ايالت نيويورک برگزار شد يعني همانجايي که اين نوجوان کشته شده است. تظاهرات شب گذشته ، سومين تظاهرات متوالي در روزهاي اخير در اعتراض به کشته شدن اين نوجوان است که روز شنبه به دست افسران پليس هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.  شرکت کنندگان در تظاهرات ديشب به نشانه اداي احترام به اين نوجوان کشته شده، شمع در دست داشتند.

 آنها شعارهايي نيز در محکوميت کشته شدن «کيماني گري» نوجوان شانزده ساله سياهپوست آمريکايي سر مي دادند. قرار است مردم بروکلين روز شنبه نيز در هفتمين روز کشته شدن کيماني گري تظاهرات مشابهي برگزار کنند. تظاهرات سه شب گذشته به درگيري هايي بين معترضان و نيروهاي پليس منجر شده است. افسراني که به سمت کيماني گري تيراندازي کردند از نيروهاي لباس شخصي پليس بودند. آنها مدعي شده اند کيماني گري رفتار مشکوکي داشت و به همين علت به سمت او تيراندازي کردند. اين رويداد سبب خشم شديد سياهپوستان در نيويورک شده است.

اين درحالي است که گفته مي شود کيماني گري فقط  کمربند خود را مرتب مي‌کرد که هدف تيراندازي قرار گرفت و به ضرب گلوله کشته شد.افسران پليس مدعي شدند که اين نوجوان اسلحه داشته است اما تحقيقات نشان مي‌دهد که اين سلاح که مأموران مدعي هستند متعلق به گري بوده، به هيچ عنوان تيري شليک نکرده است.خواهر گري و همچنين ديگر شاهدان حاضر در محل تيراندازي گفته اند گري به هيچ عنوان اسلحه نداشته است.

                              آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: سیاهپوست ، نوجوان ، درگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار