مردم بحرين با پايداري و تاکيد بر ادامه انقلاب خود به تحقق خواسته‌هايشان نزديک مي شوند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه العالم ؛  ملت بحرين در مبارزه و قيام خود با وجود گذشت دو سال از آغاز اعتراضات، همچنان پايدار است. مردم بحرين با وجود متوسل شدن رژيم حاکم به شيوه هاي مختلف براي سرکوب آنان، بر دستيابي به حقوق خود تاکيد دارند.  

در ادامه اين گزارش آمده است: سخنرانان در تجمع مردمي در جزيره ستره در جنوب منامه تاکيد کردند ملت بحرين در دو سال پايداري و فداکاري خود تحولي   به وجود آورد که فقط با تغيير پايان خواهد يافت. رژيم بحرين اکنون با محکوميت هاي بين المللي سازمانهاي مدافع حقوق بشر روبرو شده است. حتي بعضي از کشورهاي غربي هم نقض آشکار حقوق بشر  را در بحرين محکوم مي کنند، زيرا امکان پنهان کردن آنها در برابر افکار عمومي وجود ندارد. 

يوسف الخواجه عضو جمعيت وعد بحرين خطاب به رژيم حاکم گفت:جهان نقض گسترده حقوق بشررا در بحرين  محکوم مي کند. بنابراين چه کسي از شما در ادامه جنايت هايتان حمايت مي کند. ما باور داريم که آزادي، عدالت اجتماعي و دموکراسي واقعي در بحرين محقق خواهد شد و هيچ گريزي از آن نيست.  شرکت کنندگان در تجمع ستره خواستار تغيير دموکراتيک و پايان ديکتاتوري در بحرين شدند. شخصيت هاي سياسي در بحرين تاکيد کردند هر نوع راه حل عادلانه اي براي بحران اين کشور، بايد شامل پايان انحصار قدرت در دست رژيم کنوني باشد. 

شيخ عيسي قاسم رئيس شوراي علماي بحرين در خطبه هاي نماز جمعه در مسجد امام صادق (ع) گفت:هيچ راه حل عادلانه اي بدون چشم پوشي رژيم از انحصارطلبي وتسلط کامل بر قدرت وجود ندارد. نبايد همه امتيازات در دست رژيم حاکم محدود شود و مردم از آنها محروم شوند. مردم بحرين با تظاهرات مسالمت آميز به طرح خواسته هاي خود ادامه مي دهند و به تحقق خواسته هاي خود نزديک شده اند و اين بار به نظر مي رسد باد به سمتي که صاحبان کشتي قدرت مي خواهند، نمي وزد.


برچسب ها: بحرین ، انقلاب ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار