کميسيونر تحقيق دولت مصر روز گذشته از لغو قرارداد زمين اعطاي شده به شرکت متعلق به برادر "اسامه بن لادن" رهبر گروه القاعده خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اهرام آنلاين، اين کميسيونر در اين باره افزوده است که اعتبار قرارداد از اين پس از درجه اعتبار ساقط است.

در بيانيه اخير منتشر شده "زاس وي" کميسيونر تحقيق دولت مصر آمده است که قراvداد در تاريخ 2010 منعقد شده بود و طبق آن دولت مصر زميني را به يکي از شرکتهايي که متعلق به برادر بن لادن است اعطا کرده بود. 

"خالد علي" يکي از نازمدهاي پيشين انتخابات رياست جمهوري مصر و "حمدي الفخراني" يکي از نمايندگان پيشين مجلس مصر از جمله افرادي بوده اند که با طرح شيکايت خواستار تعليق قرادادي شده بودند که طبق آن مسئولات وزارت جهانگردي وقت مصر اين زمين را به يک شرکت جهانگردي تحت مالکيت "عمر محمد عواد" برادر اسامه بن لادن اعطا کرده بودند. 

نام اين شرکت "عواد النور" بوده و طبق قرارداد منعقد شده اين شرکت با دولت مصر در سال 2010 ميلادي بيش از 145 هزار متر مربع زمين در اختيار آن شرکت قرار داده شده بود. ارزش اين زمين به ميزان 197 ليره مصر (28 ميليون دلار دلار) تخمين زده شده است. 
برچسب ها: دولت ، مصر ، برادر ، بن ، لادن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار