"محمد بدیع" رهبر اخوان المسلمین اولین شب بازداشت خود را در زندان "طره" و در کنار سران نظام سابق گذارند و هرگز درباره بازداشت خود اظهار نظر نکرد!

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المصری الیوم:"محمد بدیع" رهبر اخوان المسلمین اولین شب بازداشت خود را در زندان "طره" و در کنار سران نظام سابق گذارند و هرگز درباره بازداشت خود با افسران زندان که اصرار داشتند با وی پیرامون شیوه خشونت آمیز اخوان المسلمین در روزهای اخیر صحبت کنند,اظهار نظر نکرد.

"محمد بدیع" ا پاسخگویی به آنان طفره رفته و پاسخ سوالات آنان را نداد اما بسیار نگران به نظر می رسید و هرچه را به وی می گفتند گوش میداد و تا زمانیکه وارد سلول انفرادی خود که در نزدیکی سلول سران نظام سابق بود نشد, حتی یک کلمه هم حرف نزد.

برخی از مصادر داخل زندان که نخواستند نام آنان فاش شود به المصری الیوم گفتند:"محمد بدیع شب اول را در زندان بدون حرف زدن با کسی گذارند و به مجرد اینکه به سلول خود رفت نماز صبح را به جا آورد و در حالی که او مضطرب به نظر می سید و غذایی را که افسر زندان به او داد را نپذیرفت و به مقداری آب که همراه خود به داخل سلول برد اکتفا کرد.


برچسب ها: رهبر ، اخوان ، زندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار