ستاد کل نیروهای مسلح سوریه با تاکید بر این که مقابله با تروریست های مسلح در این کشور ادامه خواهد یافت، ادعای تروریست ها را درباره استفاده از سلاح شیمیایی در ریف دمشق بی پایه و اساس خواند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه،  این ستاد در بیانیه خود در خصوص حمله شیمیایی به منطقه غوطه شرقی در ریف دمشق گفت: شبکه های تلویزیونی دروغپرداز و فتنه گر که در کشتار ملت سوریه نقش دارند به مانند دروغ های سابق خود مدعی شده اند امروز ارتش سوریه از سلاح شیمیایی در مناطق دمشق استفاده کرده است. ستاد کل نیروهای مسلح سوریه تاکید می کنند این ادعاها بی پایه و اساس است و در چارچوب جنگ رسانه ای زشت برخی از کشورها علیه سوریه قرار دارد.

 ارتش سوریه در حمایت از کشور و شهروندان سوری به ماموریت ملی خود برای مقابله با تروریسم در هر نقطه ای از این کشور ادامه خواهد داد. ادعای گروه های مسلح تروریست و شبکه های تلویزیونی حامی این گروه ها درباره استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی تلاشی شکست خورده برای تحت الشعاع قرار دادن شکست های خود در سوریه و بیانگر آشفتگی و از دست روحیه تروریست ها و حامیان آنان است. 

ستاد کل نیروهای مسلح سوریه بر اجرای وظایف قانونی برای پاکسازی این کشور از لوث گروه های مسلح سوریه تاکید دارد و از همه کسانی که علیه دولت دست به سلاح بردند می خواهد قبل از این که فرصت را از دست دهند، تسلیم شوند.
برچسب ها: تاکید ، ستاد ، ارتش ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار